دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سئو چقدر اهمیت دارد؛ اصلا چه زمانی باید مهم باشد؟

همین اول کار خوبه یادآوری کنم من برنامه نویس وب هستم و سئو کار نیستم.

اما به عنوان کسی که فروشگاه آنلاینی با ۱۰۰ هزار محصول داشته می خوام تجربه ام رو بگم.

این تعداد محصول اونقدر زیاده که وقت زیادی برای سئو نمی مونه، بهش اضافه کنید که هر روز هم ۵۰ الی ۱۰۰ محصول جدید باید در سایت درج بشه.

چیزی که یاد گرفتم اینه که مهمتر از سئو، محتوای ارائه شده است. مخصوصا اگر می خواهید سئو فروشگاهی کار کنید، اول باید محتوا تون که همون محصول میشه رو تا جای امکان بیشتر.

چون انتظار یه کاربر از فروشگاه آنلاین، اموزش، یادگیری یا سرگرمی نیست. اومده که پول خرج کنه. زمانی این اتفاق میوفته که شما محصولات متنوعی رو در اختیارش بذارید.

یکی از عواملی که باعث بهبود رتبه سئو میشه، تعداد و کیفیت بازدیدکننده هاست. وقتی محتوای خوب و بازدیدکننده راضی داشته باشید، طبیعتاً رتبه تون هم افزایش پیدا می کنه.

اگه بخوام بطور خلاصه تو یک جمله بگم: بنده ی الگوریتم ها نباشید، کارتون رو که درست انجام بدید، الگوریتم ها خودشون رو با شما وفق میدن.

گوگل و هر سرویس دیگه ای از طریق کاربرهای کسب درآمد میکنه، پس هر طور شده می خواد کاربرش رو راضی نگه داره تا سراغ رقیبش نره.

این اتفاق نمیوفته مگر اینکه محتوای خوب، بدرد بخور و مطابق با نیاز کاربرش رو تحویلش بده. همه الگوریتم های جدید دارن به این سمت میرم که در نهایت رضایت کاربر جلب بشه.

پس اگه محتوای خوبی تولید بشه جوابگوی نیازهای کاربران باشه، خود به خود این مطلب رتبه می گیره.

این محتوای خوب می تونه هر چیزی باشه، فیلم، پادکست، یه مقاله و در مورد فروشگاه محصولاتش هستن.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *