دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سئو فروشگاهی چطور باید انجام بشه وقتی که خود محصول مهم‌ترین خواسته مشتری‌ هاست؟

سئو فروشگاهی مدتیه که ذهن من رو درگیر خودش کرده. چیزای زیادی در رابطه با سئو دخیل هستند، از جمله تجربه کاربری (UX)، تعداد کابران یک سایت و ..

اگر نگاه‌مون به تجربه کاربری باشه، متوجه می‌شیم که مهم‌ترین فاکتور برای بهبود این تجربه در یک فروشگاه آنلاین، داشتن محصول هست!

شما وقتی که محصول داشته باشی، می تونی یک تجربه کاربری خوب مشتری ارائه بدی.

اما زمانی که محصول نداشته باشی، یا کم باشه، ارائه‌ی این تجربه‌ی کاربری سخت و حتی غیر ممکن میشه.

سئو فروشگاهی چقدر مهمه!؟

کسی که وارد یک سایت فروشگاهی میشه، اومده که خرید کنه، پس بیشتر از هر چیزی خود محصول در اولویت هست.

فرض کنیم، صفحه ای سئو شده که تمام محصولات درون صفحه تمام شده. در این شرایط مشتری دست خالی از سایت خارج میشه و به دلیل اینکه فقط یک صفحه از سایت رو دیده، خیلی زود اون صفحه رنک خودش رو از دست میده!

از اون طرف، سایت‌هایی رو هم می بینم که صفحه‌ی دسته‌بندی یک محصول خاص شون که رنک خوبی داره، خیلی معمولی هست، اما همچنان بالاست!

این موارد بخشی از تجربه‌ی من در رگال کو است.

+ همین طور بخوانید: سئو یا محتوا؟

Loading

از عباس شکیبا

عباس شکیبا، نویسنده و کارآفرین. در وبلاگم به موضوعات مختلف از جمله وبلاگ‌نویسی و کسب و کار آنلاین می‌پردازم. بنیانگذار رگال کو، یک فروشگاه آنلاین موفق در زمینه لباس مجلسی زنانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *