دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ترس از مخاطب در تولید محتوا؛ درست یا غلط!؟

تولید محتوا جزء جدایی ناپذیر همه ماست! اما در این بین ترس هایی مثل ترس از مخاطب هم وجود داره که مانع تولید محتوا هست!

همه مون دائما در حال تولید محتوا هستیم.

اگر می تونیم حرف بزنیم، پس یک تولید کننده محتوا هستیم

اگر می تونیم بنویسیم، پس یک تولید کننده محتوا هستیم.

اگر می تونیم تو شبکه های اجتماعی زیر یه پست، کامنت بذاریم، پس بازم یک تولید کننده محتوا هستیم.

با چیزایی که گفتم، همه ما دائما در حال تولید محتوا هستیم.

اینکه تولید محتوا رو به یک قالب مثل نوشتن محدود کنیم اشتباهه!

همه ما می تونیم محتوایی رو تولید کنیم، کاری که دائم انجامش میدیم.

محتوا توی وجود تک تک ما هست، مسئله فقط کیفیت اون محتواست!

شمایی که این نوشته رو می خونی!! همین الان اولین محتوای خودت رو منتشر کن!

ترس از مخاطب اصلی ترین دلیل عدم تولید و انتشار محتوا هست.

ترس قضاوت شدن توسط مخاطب!
اما این فقط یه قید و بند ذهنیه!! تو ذهن مون پرستیژی از خودمون ساختیم و با این پیش فرض ذهنی به مخاطب نگاه می کنیم
می ترسیم که این پرستیژ بهم بخوره و مخاطب ما رو قضاوت کنه
اجازه بده قضاوت کنه و حتی پرستیژت بهم بریزه! مهمه مگه؟ چرا خودم رو تو قید بند ترسهام نگه دارم!؟
خوبی بلاگری همینه هر وقت که بخوای می تونی جنس مخاطبت رو عوض کنی.
تو فقط راه خودت رو برو، بهت قول میدم مخاطب هایی دنبالت کنند که کلی برای تو و دیدگاهت ارزش قائل هستند!!
فقط انجامش بده! دوست داری یه بلاگر بشی؟ راهش رو بهت گفتم! فقط انجامش بده!

Loading

از عباس شکیبا

عباس شکیبا، نویسنده و کارآفرین. در وبلاگم به موضوعات مختلف از جمله وبلاگ‌نویسی و کسب و کار آنلاین می‌پردازم. بنیانگذار رگال کو، یک فروشگاه آنلاین موفق در زمینه لباس مجلسی زنانه.

3 دیدگاه دربارهٔ «ترس از مخاطب در تولید محتوا؛ درست یا غلط!؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *