دسته: دستهبندی نشده
سلام به همه دوستان کوچولو و بزرگسال! امروز میخوایم در مورد دو تا کلمه خیلی باحال و مهم به اسم استراتژی و استراتژیک صحبت کنیم. شاید این کلمات یه کم بزرگ و جدی به نظر بیان، اما نگران نباشید، من میخوام این مفاهیم رو به سادهترین شکل ممکن بهتون توضیح بدم.
در دنیای مدیریت، بازاریابی و حتی زندگی روزمره، واژههای «استراتژی» و «تاکتیک» به طور مکرر استفاده میشوند. با این حال، این دو مفهوم اغلب با هم اشتباه گرفته میشوند. در این مقاله، قصد داریم به زبان ساده تفاوتهای میان این دو واژه را بررسی کنیم و با ارائه دو مثال واقعی، درک بهتری از این مفاهیم ارائه دهیم.
باور خوب برای بلاگری
خیلی ها هستند که دوست دارن تو بیشتر بنویسی
با خوندن مطالبت میگن کاش هیچوقت تموم نشه
کاش مطالب بیشتری بذاری
خیلی ها دوست دارن وقت شون رو صرف خوندن مطالب تو کنند
این کار بهشون احساس خوبی میده
خیلی ها برای تو و نوشته ها و بلاگت ارزش بالایی قائل هستن
خیلی ها خدا رو شکر می کنن برای آشنا شدن با بلاگ تو
ایده کلی پیدا کردن الگوهایی که از همون ماه اول درامد داشتن
یا تو کمتر از یکسال یا ۶ ماه مخاطب مناسبی داشتن
الگوهایی که خیلی خوب رشد کردن
برای تقویت این باور که میشه از اول شروع درآمد داشت
میشه که تو چند ماه رشد کرد!
سعی کن اون تیترها رو بهتر کنی و برای خودت یه تیتر بهتر بنویسی
ضمن اینکه هم این تیترها هر کدوم یه ایده ناب برای تولید محتوا هستن
وقتی که سایت تون رو زدید
احتمالا یه وقتایی با این سوال مواجه بشید که خوب چی بنویسم؟
اگه به این سوال بر خوردید یه تجدید نظر اساسی تو موضوع وبلاگ تون بکنید.
چون حتما به موضوع انتخابی تون علاقه ندارید!!!
وگرنه شما هر آدمی رو که بیارید و ازش در مورد چیزی که دوست داره بپرسید،
اون شخص می تونه ساعت ها در موردش حرف بزنه بدون اینکه فکر کنه که چی بگه!!
ممکنه برای یکی فوتبال باشه، برای یکی آشپزی
اما همه ما همیشه کلی حرف برای گفتن داریم
خبر خوب اینه که سایت شخصی برخلاف شبکه های اجتماعی، مخاطب هایی رو برات میاره که هم سلیقه با خودت هستن
وقتی از علاقه ات می نویسی، افرادی با علایق مشابه میان توی سایت شما.
منم دقیقا همین مشکل داشتم و اتفاقا یکی از چیزایی که نمیذاره دستم بره روی دکمه انتشار همین کمالگرایی من برای کتابی نوشتنه
اینکه می خوام شسته رفته بنویسم و به زنده نگه داشتن زبان فارسی کمک کنم.
حال آنکه ما مدت هاست که کتاب های مختلفی داریم که سراسر کتاب محاوره نوشته شده.
کتاب هایی که تمام مراحل مجوز رو گرفتن و چاپم شدن
پس محاوره نوشتن فی نفسه عیبی نداره
گذشته از اینا توی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هر روز کلی محتوا در حال تولید هست که تقریبا ۹۹.۹ درصدشون محاوره ان
حتی اخیرا فراتر رفته و لهجه و گویش های مختلف هم اومده تو کار
حالا چرا من وبلاگ نویسی رو برای خودم سخت کنم و بخوام خودم رو محدود به کتابی نوشتن کنم؟
وقتی که می تونم محاوره بنویسم و از قضا مخاطبم هم محاوره رو می فهمه و درکش می کنه و باهاش ارتباط برقرار می کنه؟
پس من محاوره می نویسم!!!
شمام هر کدوم رو که باهاش راحت تری بنویس، محاوره یا کتابی
فقط یادت باشه که قراره از وبلاگ نویسی پول دربیاریم اما یه شرط مهم هم این وسط داریم. لذت بردن از انجام اینکار .. 🙂
خیلی بهش فکر کردم و به نظرم دلیلش اینه که عزت نفس پایینی داریم
اینکه می ترسی مسئولیت نوشته ات رو قبول کنی.
تولید محتوا رو خیلی سخت و پیچیده نشون دادن
ولی توی وب انگلیسی اصلا اینطوری نیست
ملت خیلی راحت پول درمیارن
من می تونم تمرکزم رو بذارم روی
کسب درآمد ساده از وب
با الگوهای خارجی
یعنی ارزش بلاگ من برای کاربرانم گفتن این جمله میشه
این سایت برخلاف همه، خیلی ساده و آسون تولید محتوا رو گفته
این سایت میگه نه تنها تولید محتوا اشباع نشده، بلکه الان بهترین موقع است
هر چقدر هم که بگذره موقعیت برای تولید محتوای بهتر و با کیفیت تر بیشتر
و راحت تر میشه