آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا برخی از برندها به نظر میرسد که مستقیماً با مشتریان خود صحبت میکنند؟ انگار که آنها نیازها و خواستههای ما را از قبل میدانند. راز این ارتباط مؤثر چیست؟ پاسخ ساده است: پرسونای مخاطب.
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا برخی از برندها به نظر میرسد که مستقیماً با مشتریان خود صحبت میکنند؟ انگار که آنها نیازها و خواستههای ما را از قبل میدانند. راز این ارتباط مؤثر چیست؟ پاسخ ساده است: پرسونای مخاطب.
آیا تا به حال فکر کردهاید که مشتری ایدهآل شما چه کسی است؟ شاید تصویری کلی از او در ذهن داشته باشید، اما آیا میتوانید او را به طور دقیق توصیف کنید؟ انگار که یک شخصیت کارتونی یا یک آواتار باشد. در دنیای بازاریابی، این شخصیت خیالی را “پرسونای مخاطب” مینامیم.