دسته‌ها
پرسونای مخاطب

راز گفتگوی موثر با مشتریان: پرسونای مخاطب

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که پیام‌های بازاریابی شما آن‌طور که باید تأثیرگذار نیستند؟ یا اینکه مشتریان بالقوه به راحتی با محصول یا خدمات شما ارتباط برقرار نمی‌کنند؟ یکی از دلایل اصلی این مسئله می‌تواند عدم شناخت کافی از مشتریان و عدم استفاده از پرسونای مخاطب باشد.

Loading

دسته‌ها
پرسونای مخاطب

مثل یک خیاط حرفه‌ای، برای هر مشتری یک لباس بدوز! (با پرسونای مخاطب)

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از برندها به نظر می‌رسد که مستقیماً با مشتریان خود صحبت می‌کنند؟ انگار که آن‌ها نیازها و خواسته‌های ما را از قبل می‌دانند. راز این ارتباط مؤثر چیست؟ پاسخ ساده است: پرسونای مخاطب.

Loading

دسته‌ها
پرسونای مخاطب

آواتار مشتری شما کیست؟ با پرسونای مخاطب آشنا شوید!

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که مشتری ایده‌آل شما چه کسی است؟ شاید تصویری کلی از او در ذهن داشته باشید، اما آیا می‌توانید او را به طور دقیق توصیف کنید؟ انگار که یک شخصیت کارتونی یا یک آواتار باشد. در دنیای بازاریابی، این شخصیت خیالی را “پرسونای مخاطب” می‌نامیم.

Loading